Tiešsaistes Tirdzniecības Centrs | Tālr. + 371 277 97 999

Informācija Klientiem

Pasūtījuma noformēšana

Pirkt preces un pakalpojumus UNI.LV ir ļoti vienkārši un ērti. Lai noformētu pasūtījumu un veiktu pirkumu, Jums vajag:

  1. Mājas lapā www.uni.lv izvēlieties vēlamo preci vai pakalpojumu (izmantojot navigāciju, filtrus vai meklēšanu);
  2. Izvēlieties nepieciešamo daudzumu, kā arī krāsu un / vai izmēru tām precēm, kur tas ir vajadzīgs;
  3. Nospiediet pogu "Ielikt grozā";
  4. Kad prece ir ielikta Pirkumu grozā, pārbaudiet vai ir izvēlēts pareizs izmērs, krāsa un daudzums un ja ir nepieciešami labojumi, nospiediet pogu „Mainīt” un palabojiet savu pasūtījumu;
  5. Pārbaudiet, vai gadījumā neesat aizmirsuši pievienot vēl kādu citu preci pie esošā pasūtījuma, jo ļoti bieži citu preču pievienošana pie esošā pasūtījuma ļauj Jums ietaupīt uz piegādes izdevumiem;
  6. Kad esat pārliecinājušies, ka Pirkumā grozā viss ir pareizi un ir ievietotās visas Jums vajadzīgas preces vai pakalpojumi – nospiediet pogu „Noformēt pasūtījumu” vai, ja Jums ir UNI.LV atlaides kods, ievadiet to speciāli paredzētājā logā un pēc tam nospiediet pogu „Noreķināties”;
  7. Pasūtījumu noformēšanas lapa ievadiet sekojošu informāciju:
    • Vārds
    • Uzvārds
    • E-pasta adrese
    • Tālruņa numurs
    • Jūsu adrese
    • Jūsu pasta indekss
  8. Lai atvieglotu pasūtīšanas procesu nākamai reizei, ieķeksējiet „Izveidot kontu nākamajiem pirkumiem”. Sava konta izveidošana ļaus Jums ielogoties mūsu sistēma, kontrolēt pasūtījuma statusu, saņemt papildus atlaides un izdevīgākus piedāvājumus, kā arī ātrāk noformēt savu nākamo pasūtījumu pie mums
  9. Izvēlieties sev ērtāko piegādes veidu (Pakomāti vai kurjers) 
  10. Izvēlieties sev ērtāko maksāšanas veidu (Maksājumu karte vai internetbankas maksājums)
  11. Gadījumā, ja preci var saņemt cita persona, lūdzu noradiet šis personas vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru laukumā „Komentāri”
  12. Izlasiet UNI.LV Lietošanas noteikumus un ieķeksējiet, ka tiem piekritāt 
  13. Nospiediet pogu "Apstiprināt pasūtījumu"
  14. Apmaksājiet Jūsu pasūtījumu, ievadot atvērtajā loga kodu no kodu kalkulatora (apmaksājot ar internetbanku) vai maksājuma kartes datus (ja maksājāt ar karti). Vairāk informācijas par pasūtījuma apmaksas iespējām lūdzam skatīties sadaļā „Pasūtījuma apmaksa”.

Kad pasūtījums ir apmaksāts, Jūs savā e-pastā saņemsiet apstiprinājumu un mēs uzsāksim pasūtījuma piegādes procesu. Jūsu pasūtījums tiks piegādāts atbilstoši Jūsu izvēlētajām piegādes veidam (piegāde uz pakomātu vai piegāde ar kurjeru). Vairāk informācijas par piegādes veidiem lūdzam skatīties sadaļā „Piegādes veidi”.

Noformējot pasūtījumu, lūdzām iepazīties ar mūsu piegādes un lietošanas noteikumiem. Ja Jums ir kādi jautājumi par pasūtījumu noformēšanu, lūdzām sazināties ar mums pa e-pastu: info@unimarket.lv 

Pasūtījuma apmaksa

Lai uzsāktu pasūtījuma apmaksas procesu, Jums ir jānoformē pasūtījums www.uni.lv, ieliekot preces un pakalpojumus Pirkumu grozā (vairāk informācijas par pasūtījuma noformēšanu lūdzām skatīties sadaļa „Pasūtījuma noformēšana”

Pasūtījuma apmaksas veidi:

1) Apmaksa ar Swedbank vai SEB Banka internetbanku 

Swedbank-internetbanka-logo

SEB banka logo

Jūs varat apmaksāt UNI.LV pasūtījumu ar Swedbank vai SEB Banka internetbanku. Lai apmaksātu Pasūtījumu ar Swedbank vai SEB banka internetbanku, Pasūtījuma noformēšanas lapā, kā maksājuma veidu, lūdzu, izvēlieties Swedbank vai SEB Banka maksājums, ievadiet visu nepieciešamu informāciju un nospiediet pogu "Apstiprināt pasūtījumu". Pēc Pasūtījuma apstiprināšanas notiks savienojums ar internetbanku, kurā ievadiet savu internetbankas lietotāja numuru un kodu no bankas kodu kalkulatora. Izvēlieties kontu, no kura ir nepieciešams veikt maksājumu un apstipriniet apmaksu.

Pēc veiksmīgas apmaksas, Jūs, uz savu e-pastu saņemsiet apstiprinājumu par maksājumu un mēs uzsāksim Jūsu pasūtījuma piegādes procesu. Informāciju par piegādes nosacījumiem un termiņiem lūdzām skatīties sadaļā "Piegādes nosacījumi".

2) Apmaksa ar bankas norēķinu (maksājumu) karti 

Visa-Master-card-norekini

Jūs varat apmaksāt UNI.LV pasūtījumu ar jebkuras bankas norēķinu (maksājumu) karti. Mēs pieņemam Visa / Visa Electron, MasterCard / Maestro kredīta un debeta kartes.
Lai apmaksātu pasūtījumu ar bankas norēķinu (maksājumu) karti, Pasūtījuma noformēšanas lapā, kā maksājuma veidu, lūdzu, izvēlieties Apmaksa ar karti, ievadiet visu nepieciešamu informāciju un nospiediet pogu "Apstiprināt pasūtījumu".
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas atvērsies logs, kurā ievadiet informāciju no Jūsu maksājuma kartes: Vārds, Uzvārds (no kartes), kartes numurs, kā arī drošības kods no kartes otras puses un apstipriniet maksājumu:

CV2-uz-kartes

Pēc veiksmīgas apmaksas, Jūs, uz savu e-pastu saņemsiet apstiprinājumu par maksājumu un mēs uzsāksim pasūtījuma piegādes procesu. Informāciju par piegādes nosacījumiem un termiņiem lūdzām skatīties sadaļā "Piegādes nosacījumi"

3. Apmaksa pēc priekšapmaksas rēķina (ar naudas pārskaitījumu)

Jūs varat apmaksāt UNI.LV pasūtījumu jebkurā bankā, izmantojot mūsu priekšapmaksas rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un tiek automātiski nosūtīts Jums uz e-pastu uzreiz pēc pasūtījuma noformēšanas.

Lai apmaksātu Pasūtījumu, izmantojot mūsu priekšapmaksas rēķinu, Pasūtījuma noformēšanas lapā, kā maksājuma veidu, lūdzu, izvēlieties "Pārskaitījums (priekšapmaksas rēķins)", ievadiet visu nepieciešamu informāciju un nospiediet pogu "Apstiprināt pasūtījumu". Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Jums uz e-pastu atnāks UNI.LV priekšapmaksas rēķins, kuru, lūdzu, apmaksājiet jebkurā Jums ērtā veidā. Kā maksājuma mērķi OBLIGĀTI norādiet Jūsu pasūtījuma numuru (Order number), lai mēs varam operatīvi sagatavot piegādei Jūsu pasūtījumu!

Uzmanību! Izmantojot šo apmaksas veidu, Jūsu pasūtījuma apstrādi mēs uzsāksim tikai tad, kad saņemsim pilnu rēķinā norādīto summu uz mūsu bankas kontu! Ja Jums ir kādi jautājumi par pasūtījumu apmaksu, lūdzām sazināties ar mums pa e-pastu: info@unimarket.lv

Piegādes nosacījumi

UNI.LV nodrošina pasūtījumu piegādi sadarbībā ar vadošajiem kurjerdienestiem un pakomatu tikliem. Pēc Jūsu izvēles, mēs nodrošināsim pasūtījuma piegādi līdz Jums ar kurjeru vai uz kādu no Omniva vai Pasta Stacija pakomātiem pa visu Latviju.

Pasūtījuma piegāde notiek 2-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma noformēšanas un apmaksas. Gadījumā, ja pasūtījuma piegāde tiek aizkavēta par vairāk ka 3 (trīs) darba dienām, mēs Jums par to paziņosim atsevišķi un šajā gadījumā Jums ir tiesības atteikties no pasūtījuma un saņemt atpakaļ visu par pasūtījumu samaksāto summu. 
Uzmanību! Mēs piegādājam tikai apmaksātos pasūtījumus!

Mēs piedāvājam vairākas piegādes iespējas:

    1. Piegāde ar kurjeru pa visu Latviju
    2. Piegāde uz Omnivia pakomātiem pa visu Latviju
    3. Piegāde uz Pasta Stacija pakomātiem pa visu Latviju

Piegāde ar kurjeru pa visu Latviju

Preces tiek piegādātas ar kurjeru uz Jūsu pasūtījumā norādīto adresi. Piegāde līdz dzīvokļa durvīm pieejama, ja kopējais preču svars nepārsniedz 31 kg. Ja kopējais preces svars pārsniedz 31 kg, piegāde tiek veikta līdz mājas ieejai! Pirms piegādes kurjers ar Jums sazināsies pa Jūsu norādīto mobilā tālruņa numuru un vienosies par piegādes iespējam.

Kurjera piegādes izmaksas (EUR, ieskaitot PVN):

 Pasūtījuma svars, kg.

0 - 5 kg.

5 -10 kg.

10 - 20 kg.

20 - 30 kg.

30 - 50 kg.

50+ kg.

Piegādes cena Rīgā (EUR)

5,50

6,50

7,50

8,50

10,50

pēc vienošanās

Piegādes cena pārējā Latvijas teritorijā (EUR)

7,00

8,00

10,00

10,00

12,00

pēc vienošanās

 

Piegāde uz Omniva pakomātiem pa visu Latviju

Atrodi Sev ērtāko un tuvāko Omniva pakomātu:
https://www.omniva.lv/privats/adreses

Sūtījumu var saņemt Omniva pakomātos katru dienu 24 stundu laikā. Kā saņemt sūtījumu Omniva pakomātā skaties šeit:
https://www.omniva.lv/privats/sutijums/ka_sanemt_sutijumu

Ierobežojumi sūtījumiem uz Omniva pakomātiem:

Preces maksimālais svars:  līdz 30 kg;

Preces izmēra ierobežojumi (Platums x Garums x Augstums):
- Lielais skapītis: 38 x 64 x 41cm;
- Vidējais skapītis: 38 x 64 x 19cm;
- Mazais skapītis: 38 x 64 x 8cm;

Kad Jūsu pasūtījums tiks piegādātā norādītajā Omniva pakomātā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 7 dienu laikā. Ja 7 dienu laikā pasūtījums netiek izņemts, tas tiek atgriezts atpakaļ sūtītājam.

Piegāde uz Pasta Stacija pakomātiem pa visu Latviju

Atrodi Sev ērtāko un tuvāko Pasta Stacija pakomātu: 
http://pastastacija.lv/lv/ka-atrast/atrast-tuv%C4%81ko-staciju

Pasta Stacija pakomāti atrodas lielākajos tirdzniecības centros un to darba laiki atbilst tirdzniecības centru darba laikiem. Vairāk par Pasta Stacija pakomātu darba laikiem lūdzām skatities šeit:http://pastastacija.lv/lv/priv%C4%81tperson%C4%81m/ka-sanemt/2-saturs/35-termin%C4%81lu-saraksts

Kā saņemt sutījumu Pasta Stacija pakomātā skaties šeit: 
http://pastastacija.lv/lv/priv%C4%81tperson%C4%81m/ka-sanemt

Ierobežojumi sūtījumiem uz Pasta Stacija pakomātiem:

Preces maksimālais svars:  līdz 31,5 kg;
Preces izmēra ierobežojumi (Platums x Garums x Augstums): 60 x 60 x 60 cm (38cm x 38cm x 58cm);
Kad Jūsu pasūtījums tiks piegādāts norādītajā Pasta Stacija pakomātā, Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar kodu, kas jāievada pakomātā. Pasūtījums jāizņem 5 dienu laikā.
Ja 5 dienu laikā pasūtījums netiek izņemts, tas tiek atgriezts atpakaļ sūtītājam.

Ja Jums ir kādi jautājumi par piegādi, lūdzām sazināties ar mums pa e-pastu: info@unimarket.lv

Informācija par precēm un atrūna par preču attēliem

Mēs cenšamies,  pēc iespējas, izvietot precīzu informāciju par katru preci un / vai pakalpojumu, bet paziņojam, ka www.uni.lv  izvietota informācija par precēm (preču apraksti un to raksturojums) atsevišķos gadījumos var nebūt precīzā un apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: info@unimarket.lv vai tālr. +371 27797999 lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem!

Mēs arī būsim Jums pateicīgi, ja Jūs paziņosiet mums par kļūdainu un / vai neprecīzu informāciju par precēm un / vai pakalpojumiem! Paziņojumus lūdzu sūtiet uz info@unimarket.lv

Klientu dati un drošības noteikumi

SIA „UniMarket” augstu vērtē Lietotāju uzticību un apzinās atbildību par Lietotāja sniegtās informācijas, tajā skaitā arī personas datu, konfidencialitātes nodrošināšanu.

Jūs piekrītat, ka noformējot pasūtījumu un / vai veicot reģistrāciju interneta veikala www.uni.lv, mums ir tiesības lūgt Jums norādīt savus datus, piemēram, vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, uzņēmuma nosaukumu, tālruņa numuru, adresi un citu informāciju. Jūs piekrītat, ka Jūsu dati tiek izmantoti atbilstoši šiem noteikumiem.

Jūs piekrītat, ka SIA „UniMarket” šo informāciju izmantos galvenokārt Jūsu pasūtījumu apstrādei, tajā skaitā preču piegādes nolūkā. Mums ir tiesības šo informāciju izmantot arī komercdarbības mērķiem, piemēram, informēšanai par izstrādājumiem un pakalpojumiem, kas Jūs varētu interesēt.

Jūs varat apmeklēt www.uni.lv, nesniedzot personisko informāciju. Tomēr, lai piekļūtu dažām tīmekļa vietnes zonām, Jums ir jāsniedz personiskā informācija. Sistēma var neļaut piekļūt šādām zonām, ja lietotājs atsakās sniegt personisko informāciju.

Statistikas un interneta veikala apmeklēšanas analīzes mērķiem SIA „UniMarket” vāc informāciju par domēnu adresēm. Šī informācija dod iespēju izsekot, kāda veida klienti un cik bieži apmeklē interneta veikalu, un kāda veikala daļa ir visvairāk apmeklēta. SIA „UniMarket” šo informāciju izmanto interneta veikala darbības uzlabošanai. Šo informāciju savāc automātiski, un lietotājam nav jāveic nekādas darbības.

SIA „UniMarket” var sniegt Jūsu kontaktinformāciju (izņemot konta numuru, kredītkartes numuru un citus personas datus) www.uni.lv sadarbības partneriem, kuri var Jūs informēt par jaunām precēm un pakalpojumiem, gadījumā, ja SIA „UniMarket” uzskata, ka šādā veidā varētu tikt apmierinātas Jūsu komercdarbības vajadzības. Ja uzskatāt, ka reklāmas materiāli no www.uni.lv partneriem Jums nav pieņemami, lūdzam informēt mūs/mūsu partnerus, ka nevēlaties saņemt nekādus turpmākus reklāmas materiālus, un Jūs svītros no to izplatīšanas saraksta.

Dažās tīmekļa vietnes lapās ir izmantotas sīkdatnes – mazi faili, ko saglabā uz Jūsu cietā diska identifikācijas mērķiem. Šie faili tiek izmantoti reģistrācijai un identifikācijai nākamajā reizē, kad apmeklēsiet tīmekļa vietni. Ņemiet vērā, ka sīkdatnes nevar nolasīt informāciju no Jūsu cietā diska. Jūsu interneta pārlūkprogramma var informēt Jūs katru reizi, kad saņemat sīkdatni, un lūgt Jūsu atļauju to pieņemt. Dažas tīmekļa vietnes lapas nevar pilnībā darboties bez sīkdatnēm, un Jums varētu būt liegta pieeja kādai informācijai, ja atteiksieties pieņemt sīkdatnes.

Garantijas

Visām www.uni.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem.

Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai to ir iespējams precizēt, zvanot pa tālruni +371 27797999 vai rakstot uz e-pastu: info@unimarket.lv. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā. 
Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
- pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme, pasūtījuma apmaksas apliecinājums);
- ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

Informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem var atrast:
- ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam;
- zvanot pa tālruni +371 27797999 vai rakstot uz e-pastu: info@unimarket.lv.

Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji, austiņas, mikrofoni).

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
- precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
- prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
- saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
- ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
- ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
- dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
- ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
- papildus aprīkojumam: garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm;
- ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
- garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.

Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
- doties uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu;
- vērsties SIA UniMarket biroju Cēsu iela 31/2, Rīga, darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu);
- zvanīt pa tālruni +371 27797999, kur pircēju uzklausīs UNI.LV darbinieks un ieteiks labāko risinājumu.

Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

Atteikuma tiesības, preces atgriešana un apmaiņa

Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no preces, neminot iemeslu.

Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā mēs Jums atmaksāsim visus no Jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par Jūsu lēmumu atteikties no pasūtījuma. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no Jums netiks iekasēta nekāda maksa.

Preces jānodod SIA UniMarket birojā Cēsu iela 31/2, Rīga bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja Jūs preces nogādāsiet atpakaļ uz SIA UniMarket, Cēsu iela 31/2, Rīgā, LV-1012, pirms 14 dienu termiņa beigām. Lūdzu ņemt vērā, ka SIA UniMarket nepieņems preces, kas sūtītas pastu, tā kā pieņemšanas brīdī nav iespējams abām pusēm klātesot fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Nosūtot preces uz SIA UniMarket biroju, izmantojot kurjerpastu, Jūs piekrītat SIA UniMarket vienpusēji konstatētajam preces vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi. Turpmākās pretenzijas par to, ka tas, Jūsuprāt, neatbilst tam, kā nosūtījāt, tiks uzskatītas par nepamatotām, tāpēc rekomendējam preces nodot klātienē SIA UniMarket birojā Cēsu iela 31/2, Rīga.

Paziņojam, kā Jums arī būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču raksturu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.

Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. Šajā sakarā, lūdzam Jūs preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei, piemēram, preci lietot tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, portatīvajiem datoriem iepazīties vizuāli ar datora izskatu, izmēru, bet lūgums neveikt nekādas manipulācijas, tai skaitā aktivizēt uz datora preinstalētu operētājsistēmu; mobilajiem telefoniem - nenoplēst aizsargplēves, ieslēgt preci, neievietojot SIM karti un neveikt zvanus, nesinhronizēt datus utt.

Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos. Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā (izņemot Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos), sedzot:
- izdevumus par preces piegādi, kas nav SIA UniMarket piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids;
- preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad SIA UniMarket ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis Jūs, ka Jums ir jāsedz izmaksas;
- preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai, ko apliecina preces ražotāja autorizētajā servisā veiktā diagnostika. Jūs neesat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja SIA SIA UniMarket nebūs Jūs informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

Jūs nevarat izmantot atteikuma tiesības Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
- pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja patērētājs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts;
- preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
- preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
- prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā elektriskā zobu birste, depilators, elektrisks bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, elektriskā matu griežamā mašīna, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
- prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajauksies ar citām lietām;
- patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
- patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
- tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu;
- līgums noslēgts par izmitināšanas pakalpojumiem (izņemot līgumus par dzīvojamo telpu īri), preču pārvadāšanu, transportlīdzekļu īri, ēdināšanu vai izklaides pasākumiem, ja pakalpojuma sniedzējs apņemas sniegt pakalpojumu noteiktā dienā vai noteiktā laikposmā;
- līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu. 

SIA UniMarket informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA UniMarket radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.

Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 (četrpadsmit) dienām, sākot no dienas, kad Jūs esat ieguvis (ieguvusi) vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko Jūs esat norādījis (noradījusi), ir ieguvusi preces valdījumā.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē mūs - SIA “UniMarket”, juridiskā adrese Cēsu iela 31/2, Rīga, LV-1012, tālruņa numurs: +371 27797999, e-pasta adrese: info@unimarket.lv  par lēmumu atteikties no šā līguma. Paziņojumam par atteikumu tiesību izmantošanu izmantojiet šo veidlapu: Saite uz Veidlapu par atteikuma tiesību izmantošanu. Pirkuma pieteikumu Jūs varat aizpildīt latviešu vai krievu valodā.

Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, Jums ir jānosūta paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

Vairāk informācijas par Patērētāja tiesībām, Distances līgumu un Atteikuma tiesības izmantošanu:

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pirkumi-ar-elektronisko-sazinas-lidzeklu-starpniecibu
http://likumi.lv/doc.php?id=23309
http://likumi.lv/doc.php?id=266462