Biežāk uzdotie jautājumi - Informācija Tirgotājiem

➢ Kāpēc man jāmaksā Jums komisija?

Jūs saņemat kompleksu risinājumu tirdzniecībai internetā ar modernu dizainu, integrētām maksājumu un piegādes sistēmām. Jums nav jāmaksā par šīs sistēmās izstrādi un uzturēšanu. Mēs paši organizējam reklāmas un marketinga pasākumus, lai piesaistītu klientus Jūsu veikalam. Jūsu klientu zvani tiks pieņemti un apstrādāti caur mūsu zvanu centru, bet informācija pieejama atpazīstamā, ērtā un pastāvīgi strādājošā mājas lapā. 5 minušu laikā Jūs saņemat gatavu risinājumu Jūsu biznesam internetā!

➢ Cik daudz laika tas man prasis?

Jūsu laika patēriņš ir minimāls. Veikala reģistrācija aizņems ne vairāk kā 5 minūtes. Pēc veikala reģistrācijas Jums tiks iedota pieeja pie Veikala pārvaldības sistēmas un Jūs varēsiet savadīt savas preces. Preču ievades process ir ļoti vienkāršs. Kad Jūsu preces ir savadītās, mēs to pārbaudām, apstiprinām un Jūsu preces ir pieejamas klientiem. Par klientu veiktiem pasūtījumiem Jūs saņemsiet e-pastu, kā arī redzēsiet visu ar pasūtījumu saistītu informāciju Veikala pārvaldības sistēmā.
Mēs paši apstrādājam klientu ienākošos zvanus. Jums paliek tikai izpildīt jau gatavu pasūtījumu un saņemt naudu.

➢ Kādā teritorijā darbosies mans veikals?

Mēs piesaistām klientus no visas Latvijas, neaprobežoties tikai ar Rīgu. Tādā veidā Jums ir iespēja paplašināt pārdošanu pa visu Latvijas teritoriju.

➢ Mans bizness jau tāpat ir veiksmīgs. Man ir daudz klientu. Kāda jēga sadarbībai?

Brīnišķīgi! Mēs piedāvājam Jums nopelnīt vēl vairāk, pateicoties pastāvīgajai un plašajai mūsu ikdienas pircēju auditorijai. UniMarket.lv- tas ir drošs papildus ienākumu avots Jums un Jūsu biznesam.

➢ Kā es saņemšu pasūtījumu?

Pilnu informāciju par pasūtījumiem un to statusu Jūs redzēsiet UniMarket Veikala pārvaldības sistēmā, kā arī saņemsiet paziņojumu par visiem jauniem pasūtījumiem uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi. Viss, kas Jums atliek, ir apstrādāt jau saņemto pasūtījumu.

➢ Kā mans preču/pakalpojumu klāsts nokļūst mājas lapā?

Jums ir iespēja ievadīt katru preci atsevišķi, ielogojoties UniMarket Veikala pārvaldības sistēmā vai sagatavot savu CSV (XLS) failu un veikt preču importu no šī faila. Mēs sniegsim nepieciešamo atbalstu darbam ar mūsu sistēmu un nodrošināsim nepieciešamas apmācības Jums vai jūsu personālam, kā arī palīdzēsim ar datu (preču) importu.